09.12.2025 14:03 4
Процедура реєстрації місця проживання та чому важливо актуалізувати персональні дані в Реєстрі територіальної громади
Процедура реєстрації місця проживання та чому важливо актуалізувати персональні дані в Реєстрі територіальної громади
Своєчасна реєстрація місця проживання та актуальні персональні дані в реєстрі територіальної громади — це не просто формальність. Це ключ до якісного отримання адміністративних, соціальних, медичних та освітніх послуг, а також важлива умова коректного функціонування державних сервісів.
Як відбувається реєстрація місця проживання?
Процедура є простою і займає небагато часу. Реєстрацію місця проживання можна здійснити:
У Центрі надання адміністративних послуг Верхньорогачицької територіальної громади за особистим зверненням.
Нажаль, онлайн через портал «Дія» — а саме декларування реєстрації місця проживання на даний час закрите для тимчасово окупованих громад.
Що потрібно для реєстрації?
- Заява, подається особисто або представником за довіреністю.
- Паспорт громадянина України або ID-картка.
- Документ, що підтверджує право на проживання у житлі (право власності, договір оренди, згода власника тощо).
- Свідоцтво про народження — для реєстрації малолітніх дітей.
- Квітанція про сплату адміністративного збору за реєстрацію місця проживання.
Вартість послуги:
У разі звернення особи протягом встановленого Законом строку - 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року;
У разі звернення з порушенням встановленого Законом строку - 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року.
У разі подання заяви законним представником (представником) особи додатково подаються:
1) документ, що посвідчує особу законного представника (представника);
2) документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини.
У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.
У більшості випадків процедура займає від 10 до 20 хвилин, а дані автоматично оновлюються у реєстрі територіальної громади.
Результат надання послуги – внесення органом реєстрації до реєстру територіальної громади відомостей про місце проживання (перебування) особи з подальшою передачею таких відомостей до відомчої інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації фізичних осіб.
Навіщо проводити актуалізацію персональних даних?
Плануєте змінити місце реєстрації? Не формується витяг з Реєстру територіальної громади?
В такому випадку потрібно звернутись до Центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької селищної ради , щоб:
✔ ваші дані в реєстрі були точними;
✔ ви могли своєчасно отримувати повідомлення та державні сервіси;
✔ уникнути помилок у документах, довідках, витягах і реєстраційних діях.
Актуалізація даних — це частина відповідального ставлення до свого громадянського статусу та гарантія того, що послуги громади будуть доступні вам без зайвих затримок.
Телефон для довідок, консультацій та прийому звернень: 0635976998
Листування через email: vrsva@verhnorogachitska-rada.gov.ua
Режим роботи: з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 16:00
Пам’ятайте!
Реєстрація місця проживання та актуальні дані — це важливо. Це впливає на вашу безпеку, доступ до соціальних програм, отримувати медичні та адміністративні послуги. Подбайте про оновлення інформації, щоб держава та громада могли працювати для вас ефективно.