Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Верхньорогачицька територіальна громада

09.12.2025 14:03 4

Процедура реєстрації місця проживання та чому важливо актуалізувати персональні дані в Реєстрі територіальної громади

8443d3d4-ba1f-4a0f-a5a0-9e58238104b9.png

Процедура реєстрації місця проживання та чому важливо актуалізувати персональні дані в Реєстрі територіальної громади

      Своєчасна реєстрація місця проживання та актуальні персональні дані в реєстрі територіальної громади — це не просто формальність. Це ключ до якісного отримання адміністративних, соціальних, медичних та освітніх послуг, а також важлива умова коректного функціонування державних сервісів.

      Як відбувається реєстрація місця проживання?

Процедура є простою і займає небагато часу. Реєстрацію місця проживання можна здійснити:

      У Центрі надання адміністративних послуг Верхньорогачицької територіальної громади за особистим зверненням.
      Нажаль, онлайн через портал «Дія» — а саме декларування реєстрації місця проживання на даний час закрите для тимчасово окупованих громад.

      Що потрібно для реєстрації?

  • Заява, подається особисто або представником за довіреністю.
  • Паспорт громадянина України або ID-картка.
  • Документ, що підтверджує право на проживання у житлі (право власності, договір оренди, згода власника тощо).
  • Свідоцтво про народження — для реєстрації малолітніх дітей.
  • Квітанція про сплату адміністративного збору за реєстрацію місця проживання.

         Вартість послуги:

        У разі звернення особи протягом встановленого Законом строку - 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року;

        У разі звернення з порушенням встановленого Законом строку - 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

      У разі подання заяви законним представником (представником) особи додатково подаються:

      1) документ, що посвідчує особу законного представника (представника);

      2) документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини.

      У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.

       У більшості випадків процедура займає від 10 до 20 хвилин, а дані автоматично оновлюються у реєстрі територіальної громади.

        Результат надання послуги – внесення органом реєстрації до реєстру територіальної громади відомостей про місце проживання (перебування) особи з подальшою передачею таких відомостей до відомчої інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації фізичних осіб.

        Навіщо проводити актуалізацію персональних даних?

Плануєте змінити місце реєстрації? Не формується витяг з Реєстру територіальної громади?

        В такому випадку потрібно звернутись до Центру надання адміністративних послуг Верхньорогачицької селищної ради , щоб:

✔ ваші дані в реєстрі були точними;
✔ ви могли своєчасно отримувати повідомлення та державні сервіси;
✔ уникнути помилок у документах, довідках, витягах і реєстраційних діях.

Актуалізація даних — це частина відповідального ставлення до свого громадянського статусу та гарантія того, що послуги громади будуть доступні вам без зайвих затримок.

Телефон для довідок, консультацій та прийому звернень: 0635976998

Листування через email: vrsva@verhnorogachitska-rada.gov.ua

 Режим роботи: з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 16:00

 Пам’ятайте!

Реєстрація місця проживання та актуальні дані — це важливо. Це впливає на вашу безпеку, доступ до соціальних програм,  отримувати медичні та адміністративні послуги. Подбайте про оновлення інформації, щоб держава та громада могли працювати для вас ефективно.