25.09.2025 09:40
Жестова мова — це не лише спосіб спілкування. Це основа рівного доступу до інформації та допомоги.

У системі МВС ми поступово впроваджуємо рішення, які роблять наші сервіси доступними для кожного і кожної. На цьому наголосив Міністр внутрішніх справ Ігор Клименко
Зокрема, оператори екстреної лінії 112 володіють жестовою мовою та приймають звернення через відеозв’язок. Усього в Службі 112 працюють 274 оператори, серед яких є фахівці, які володіють і жестовою мовою. На кожній зміні працює по два таких оператори, щоб допомога завжди була доступною для всіх категорій населення, у тому числі для осіб з порушеннями слуху та мовлення.
Загалом за час роботи лінії надійшло понад 8 млн викликів, з яких понад 35 тисяч звернень до операторів жестової мови.
Жодних бар’єрів, коли йдеться про життя і безпеку.
Також створюємо відеоінструкції жестовою мовою про те, як:
отримати онлайн-послуги: https://www.youtube.com/watch?v=k80_VLzn3I8
подати звернення: https://www.youtube.com/watch?v=xWAno5kAE3E
скористатися нашими сервісами: https://www.youtube.com/watch?v=xWAno5kAE3E
Безбар'єрність — це стандарт сучасної держави. І ми працюємо над тим, щоб цей стандарт втілювався у всіх напрямах роботи системи МВС.