Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Верхньорогачицька територіальна громада

28.08.2024 10:27

На порталі Дія з'явилася можливість отримати послугу з призначення пенсії.

1be3e648-e977-4d2f-a9f5-5f900507d74f.jpg

На порталі Дія з'явилася можливість отримати послугу з призначення пенсії.

Які типи пенсії я можу оформити онлайн?

На порталі Дія можна подати онлайн-заяву на призначення таких видів пенсій: - за віком;- за вислугу років;- по інвалідності;- у разі втрати годувальника.

Після подання заяви потрібно відвідувати підрозділ Пенсійного фонду України?

Так, після перевірки поданих онлайн документів потрібно відвідати ПФУ. З собою треба мати оригінали документів для отримання пенсійного посвідчення. Паперове пенсійне посвідчення можна забрати в підрозділі ПФУ за місцем перебування на обліку, а електронне пенсійне посвідчення – у відділенні банку, вказаному в заяві.

Якщо заяву відхилено.

Зверніться за деталями до Пенсійного фонду України за телефоном 0 800 503 753 або на електронну пошту info@pfu.gov.ua.

Як змінити спосіб виплати пенсії?

Подайте заяву про зміну способу виплати пенсії на порталі Пенсійного фонду України. Для цього:1. Авторизуйтесь в кабінеті користувача на порталі ПФУ.2. Зайдіть у Меню — Щодо пенсійного забезпечення. 3. У розділі Внесення змін до пенсійної справи виберіть Заява про зміну способу виплати пенсії

Які документи знадобляться для заповнення електронної форми заяви про призначення пенсії?

Обов’язкові для завантаження — скановані копії картки платника податків (РНОКПП) та паспорта (або посвідки). Інші документи можуть знадобитись залежно від виду пенсії та даних анкети заявника.

Що таке електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) і чим воно відрізняється від звичайного?

Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) — це документ у вигляді звичайної пластикової банківської картки, який підтверджує статус пенсіонера. На відміну від звичайного пенсійного посвідчення, ЕПП поєднує функції посвідчення і платіжної картки та містить електронний підпис.

Як отримати електроний підпис (КЕП)?

Отримати електронний підпис можна:– У ПриватБанку онлайн або у відділенні банку — для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна.– У Telegram чатботі Ощадбанку — безкоштовно.– В особистому кабінеті Вчасно за допомогою облікового запису, пошти та Дія.Підпису — безкоштовно.– У МВС та ДПС — безкоштовно.– У кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг — близько 200 грн, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.Електронний ключ до підпису радимо зберігати на змінному носії (наприклад, на флешці).