Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Верхньорогачицька територіальна громада

08.08.2024 11:43

Автоматична реєстрація ФОП

577e5d73-9710-4c49-9528-814ae6d2a675.jpg

Як отримати послугу Онлайн

1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).

2. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги.

4. Заповнену заяву на реєстрацію ФОП буде перевірено та автоматично надіслано до ЄДР для проведення державної реєстрації в автоматичному режимі без участі державного реєстратора.

5. Якщо ви обрали систему оподаткування (як загальну, так і спрощену), то відповідні відмітки проставляються в заяві про державну реєстрацію. Заява автоматично буде направлена до податкової за місцем вашої реєстрації або за місцем провадження господарської діяльності.

6. Якщо ви ще не обрали систему оподаткування, короткий тест нижче допоможе вам визначитися.

Наступні кроки

Повідомлення про реєстрацію вас ФОП з’явиться в кабінеті та на електронній пошті. Після того, як запис про реєстрацію ФОП з’явиться в Єдиному державному реєстрі, впродовж 2 робочих днів ви можете отримати виписку з реєстру в кабінеті громадянина або у ЄДР за кодом доступу — він надійде вам на пошту. Виписка має юридичну силу — її можна роздрукувати й користуватися як будь-яким іншим документом. Якщо у вас СПРОЩЕНА система оподаткування: ви маєте вести облік доходів у будь-якій зручній для вас формі. Реєструвати книгу обліку доходів у податковій не потрібно. Якщо у вас ЗАГАЛЬНА система оподаткування: після реєстрації ФОП вам потрібно зареєструвати Книгу обліку доходів у податковій службі. Ви можете вести облік на папері або в електронній формі.